مرکز پاسخگویی به سوالات حقوقی

تلفن ثابت

02166567311 (6 خط ویژه)

ثبت شرکت درکیش- ضوابط ثبت شرکت‎ها و مالکیت‎ هاى صنعتى و معنوى در مناطق آزاد تجارى ـ صنعتى جمهورى اسلامى ایران- فصل 4| بهترین وکیل| مشاوره ثبت شرکت

فصل چهارم ـ سایر مقررات

ماده ۱۹ ـ پلمب دفا‌تر تجارتى اشخاص حقیقى و حقوقى طبق دستورالعملى که توسط سازمان هر منطقه تعیین مى‎شود، صورت گرفته و پس از امضاى نماینده واحد ثبتى به مهر واحد مذکور ممهور خواهد شد. …………

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل خوب دادگستری

فصل چهارم ـ سایر مقررات

ماده ۱۹ ـ پلمب دفا‌تر تجارتى اشخاص حقیقى و حقوقى طبق دستورالعملى که توسط سازمان هر منطقه تعیین مى‎شود، صورت گرفته و پس از امضاى نماینده واحد ثبتى به مهر واحد مذکور ممهور خواهد شد.
ماده ۲۰ ـ هزینه ‎هاى مربوط به ثبت شرکت، مؤسسه و تغییرات آن هم‎چنین ثبت علائم و اسامى تجارى و صنعتى و اختراعات و اشکال و ترسیمات صنعتى و نیز ثبت دفا‌تر تجارتى و پلمب دفا‌تر تجارتى و غیرتجارتى به موجب دستورالعملى که با رعایت قوانین مربوط توسط سازمان هر منطقه تهیه مى‎شود، دریافت مى‎گردد.
ماده ۲۱ ـ از ادامه فعالیت متخلفین از اجراى مفاد این تصویب‎نامه بنا به تقاضاى سازمان، توسط نیروى انتظامى منطقه جلوگیرى به عمل خواهد آمد. در هر صورت این‎گونه اقدامات رافع مسئولیت مدیران شرکت یا مؤسسه و اشخاص حقیقى متخلف در قبال اشخاص ثالث نخواهد بود.
ماده ۲۲ ـ دستورالعمل‎هاى اجرایى این تصویب‎نامه و فرم‎هاى چاپى مربوط توسط سازمان هر منطقه حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ تصویب این تصویب‎نامه تهیه و به اجرا گذاشته خواهد شد.

صدای وکیل پاسخ دهنده به سوالات حقوقی شما و ارائه دهنده مشاوره رایگان توسط وکیل دادگستری

مطالب مرتبط

دستور العمل چگونگی ثبت الکترونیکی شرکتها و موسسات غیر تجاری

آنچه ازشرکت های تضامنی باید بدانید

شرکتهای تجاری

آشنایی با شرکت ها

تخلفات اداری

مدارک ثبت علامت تجاری

مراحل اضافه کالا، طبقه و تغییر علامت تجاری

قوانین ثبت علامت تجاری

نحوه ثبت علامت تجاری

نکات مهم علامت تجاری و صنعتی

نقل و انتقال علامت تجاری ثبت شده

کاربرد دفاتر تجاری بر معاملات

به این مقاله امتیاز دهید