مرکز پاسخگویی به سوالات حقوقی

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در جوامع پیشرفته، استفاده از خدمات حقوقی در امور مالی و دعاوی دادگاه­ها از مصادیق بارز حقوق بشر و شهروندی محسوب می­شود. چرا که کسانی که از وکیل در معاملات خود استفاده می­کنند، هیچگاه قربانی تخلفات و جرایمی همچون کلاهبرداری، نقض تعهدات قراردادی و در نتیجه متحمل زیان­های غیر قابل جبران نمی­گردند . دفتر حقوقی […]

[ما در این مقاله...]
مسیر راهنما
صدای وکیل / حقوقی / خدمات حقوقی
امتیاز شما به این مقاله؟!

در جوامع پیشرفته، استفاده از خدمات حقوقی در امور مالی و دعاوی دادگاه­ها از مصادیق بارز حقوق بشر و شهروندی محسوب می­شود. چرا که کسانی که از وکیل در معاملات خود استفاده می­کنند، هیچگاه قربانی تخلفات و جرایمی همچون کلاهبرداری، نقض تعهدات قراردادی و در نتیجه متحمل زیان­های غیر قابل جبران نمی­گردند .

دفتر حقوقی صدف آمادگی دارد تمامی خدمات حقوقی همچون وکالت و مشاوره حقوقی و طرح و تعقیب و دفاع کلیه دعاوی کیفری، حقوقی اعم از تجاری، خانوادگی که به شرح ذیل است، مورد پیگیری قرار دهد:

امور خانواده

طلاق، طلاق توافقی، فسخ و ابطال نکاح، تنفیذ احکام طلاق که توسط مراجع قضائی بیگانه صادر شده‌اند، فرزند خواندگی، مطالبه نفقه، دعوی تمکین، مهریه، استرداد جهیزیه، حضانت فرزندان، بذل مدت و انحلال نکاح در عقد منقطع و غیره

کیفری

اعم از کلیه دعاوی جزایی، چک، قتل، جعل اسناد، سرقت، خیانت در امانت، زنا،‌ کلاهبرداری، ترک انفاق، انتقال مال غیر و …

حقوقی

تجاری

کلیه دعاوی تجاری فی مابین شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری، ثبت نام غیر تجاری و علائم تجاری ،صنعتی و کشاورزی و ثبت اختراعات و ابداعات، کلیه قراردادهای داخلی و خارجی، حل وفصل موضوعات از طریق صلح و سازش و داوری.

ارث و وصیت

اخذ گواهی حصر وراثت، تنظیم وصیت نامه عادی و رسمی، مهر و موم و تحریر ترکه متوفی، تنظیم تقسیم نامه عادی و رسمی بین وراث، دفاع از صحت و اصالت وصیت نامه عادی، تقسیم و فروش اموال منقول وغیرمنقول متوفی موضوع اختلاف بین وراث، نصب و عزل قیم و غیره.

 

 

[widgetkit id=1]

امتیاز شما به این مقاله؟!

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید

فهرست مطالب

فهرست مطالب