مرکز پاسخگویی به سوالات حقوقی

تلفن ثابت

02166567311 (6 خط ویژه)

خریدن ملک بدون سند

معمولا”خریداران مصرفی مایلند خانه‌ای با کمترین قیمت و بهترین شرایط پیدا کنند.برای دریافت مشاوره رایگان با وکیل ملکی ما در ارتباط باشید.

صدای وکیل مشاوره حقوقی + تلفن : (6 خط ویژه) 02166567311 

آن‎ها گاهی با املاکی رو به رو می‎‎شوند که مالک حاضر است با کمترین قیمت و شرایط مطلوب خریدار ملک خود را بفروشد.
ملک بدون سند بخریم یا نخریم؟
امروزه ممکن است از جمله مسائلی که برای خریدار اتفاق بی افته خرید ملک بدون سند است .

گاها اتفاق افتاده که خریداری برای به دست آوردن یک خانه یا ملک در اوضاع کنونی بازار مسکن ،به هر قیمتی صاحب یک خانه شود بنابراین تن به هر نوع معامله بدهد از جمله خرید ملک بدون سند که خود نوعی معضل محسوب خواهد شد .

معضل خرید ملک بدون سند ،بیشتر در اوضاع بحران گرانی مسکن اتفاق خواهد افتاد که یک ملک ممکن است به زیر یک قیمت واقعی خود فروخته شود که احتیاط این است که از معاملات املاک چنینی خود داری شود.

فروش‌ ملک بدون سند

با توجه به اینکه این روزها به بهانه رکود بازار خرید و فروش املاک، خیلی‌ها در پی خرید ملک با کمترین قیمت ممکن هستند شاهد تخلفات ملکی در فروش ملک بدون سند و دعاوی ناشی از آن هستیم، که عمده‌ی پرونده‌های قضایی را به خود اختصاص می‎دهند.

خرید ملک با دست نویس

گاهی خریدار ملک بدون سند با دست نوشته‎ای که به امضای دو شاهد رسیده و سندی نامعتبر برای مراجع قانونی است معامله‎ای انجام می‎دهد که ممکن است پیامد‎های ناخوشایندی برای او در پی داشته باشد.

تنظیم معاملات در بنگاه های املاک چه عواقبی را به همراه خواهد داشت؟

خوشبختانه اکثر معاملات املاک با تنظیم مبایعه‌نامه‌ در بنگاه‌های املاک صورت می‎گیرد که همین موضوع باعث می‎شود که مشاوران املاک به طور دقیق هویت دو طرف و صحت معامله ملک مورد نظر را احراز و اقدام به ثبت قرارداد کنند تا از مسائل و مشکلات بعدی وکلاهبرداری‎های ناشی از آن جلوگیری نماید.

صدای وکیل مشاوره حقوقی – تلفن : (6 خط ویژه) 02166567311 

به این مقاله امتیاز دهید