مرکز پاسخگویی به سوالات حقوقی

تلفن ثابت

02166567311 (6 خط ویژه)

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری

باتوجه به این که مقدار جستجوی زیادی در گوگل بر روی کلمه وکیل پایه یک دادگستری می باشد ما بر آن شدیم در اینجا توضیحاتی در مورد تفاوت وکیل پایه یک و دو دادگستری بدهیم تا شما عزیزان بتوانید بر اساس نیاز و حل مشکل خود بهترین وکیل را انتخاب کنید بهتر است اول با تفاوت های آن آشنا شویم

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری

 

وکیل های پایه دو فقط حق شرکت در محاکم کیفری که به جرم‌های تعزیری مستوجب حبس کمتراز ۱۰ سال و شلاق و جزای نقدی و اقدامات تامینی منتج می‌شود را دارند و در محاکم حقوقی نیز چنانچه بازخواسته کمتر از ۵۰۰میلیون ریال باشد و یا خواسته غیر مالی مگر در دعاوی مربوط به اختلافات در اصل نکاح، اصل طلاق، اثبات و نفی نسب باشد، می‌توانند از حقوق موکل خود دفاع کنند اما وکیل پایه یک دادگستری حق شرکت در تمامی محاکم اعم از حقوقی و کیفری و.. را دارند.

وکلایی که از کانون وکلای دادگستری پروانه اخذ می‌کنند بدواً به‌صورت ۲ سال کار آموزی دوره را طی می‌کنند و می‌توانند ذیر نظر وکیل سپرست نسبت به دفاع از حقوق موکل اقدام کنند و پس از طی 2 سال و همچنین تأیید صلاحیت علمی و گزینش‌های مربوطه موفق به اخذ پروانه وکالت پایه یک شوند.

لذا شهروندانی که حق انتخاب وکیل را دارند بدواً باید اطلاع کامل از پایه وکیل داشته باشند و بر حسب موضوع که آیا کارآموز وکالت یا وکیل، پایه دوم یا اول باشد اقدام کنند. توجه به پایه وکیل درابتدا می‌تواند یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب وکیل باشد.

تماس با وکیل پایه یک دادگستری

همکاران مجرب ما در صدای وکیل آماده ارائه مشاوره حقوقی و همکاری با شما در زمینه انواع دعاوی حقوقی و پرونده های متفاوت هستند.

در بعضی موارد اشخاصی که نیاز به وکیل دارند بدون تشخیص این امر اقدام به انتخاب وکیل می‌کنند و بعد از بروز مشکل متوجه می‌شوند که وکیل انتخابی آن‌ها کارآموز پایه 2 بوده و در صلاحیت دفاع از حقوق وی نمی‌توانسته باشد. بنابراین شهروندان باید با توجه به موضوع و مشکلات خود، برای انتخاب وکیل اصلح دقت نظر کافی را لحاظ کنند.

ویژگی های یک وکیل دادگستری حرفه ای

ویژگی های وکیل دادگستری خوب

شغل وکالت، شغلی است دقیق و خطیر که هرگونه اشتباه موجب بروز مشکلات عدیده خواهد شد. در نتیجه یک وکیل خوب باید پکیجی از مهارت های مختلف را داشته باشد. این مهارت ها در طول زمان و با تمرین، تحصیل و استمرار به دست می آیند. در ادامه به برخی از ویژگی های یک وکیل حرفه ای که قادر است پرونده شما را به خوبی جلو ببرد می پردازیم.

انتخاب وکیل پایه یک دادگستری باید براساس شرایط و نوع پرونده انجام شود. موسسه حقوقی صدای وکیل از مکان‌ هایی است که با توجه به تعداد وکیل پایه یک دادگستری، بهترین وکیل در هر پرونده ای را می‌توان در آن جستجو کرد. از مهم ترین سوالاتی که شاید برای هر فردی که دارای یک یا چندین پرونده یا مساله حقوقی می باشد، مطرح ‌گردد آن است که برای حل مشکل خودشان چگونه بهترین وکیل را انتخاب کند در واقع برای جواب به این سئوال بهتر است بدانید وکیل پایه یک دادگستری چه شخصی است و وظایف آن چیست؟

به یقین عنوان وکیل پایه یک را شنیده اید. وکیل پایه یک در بالاترین سطح تخصص از نظر حرفه ای قرار دارد.در این بخش در ادامه قرار است به پرسش وکیل یاپه یک دادگستری به چه شخصی گفته می شود پاسخ دهیم با ما همراه باشید. وکیل پایه یک باید از مدرک تحصیلی معتبری برخوردار باشد و علاوه بر آن تحصیلات آکادمیک صلاحیت های عمومی را داشته باشد. ووکیل هایی که پایه یک را کسسب می کنند لازم است برای رسیدن به این درجه آزمون های خاصی را بگذرانند و قبول شوند.
وکیل پایه یک دادگستری به وکیلی گفته می‌شود که رشته های حقوق و رشته های مرتبط آن تحصیل کرده باشند و بعد از آن که آزمون وکات را دادند، جواز لازم را کسب کنند. آن دسته از افرادی در آزمون وکالت کانون وکلایی دادگستری شرکت می کنند مستقیما وکیل پایه یک می شوند. افراد محصل رشته حقوق و یا رشته های مرتبط به آن که در آزمون مرکز مشاوران قوه‌ی قضاییه شرکت می کنند ابتدا وکیل پایه دو و بعد از آن وکیلایه یک دادگستری می شوند.
داوطلبان برای بدست آوردن جواز خود در ابتدا باید قبل از دریافت پروانه یک دوره کارآموزی را نیز بگذرانند تا جواز خود را دریافت کنند. آن دسته از افرادی که پروانه وکالتشان را دریافت کرده‌اند می‌توانند در دعاوی کیفری و حقوقی فعالیت کنند. دایره اختیارات وکیل پایه یک دادگستری بسیار است و طیف بزرگی از مسائل قضایی را در بر دارد. وکلا می‌توانند در دادگاه یا دیگر مراجع حضور پیدا کنند تا به دفاع از موکل خود بپردازند.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران

پایتخت کشورمان شهری است که بیشترین پرونده های مطرح را در دادگاه ها به خود اختصاص داده است. همینطور به دلیل جمعیت و بافت شهری آن، برخی از پرونده های این شهر دارای پیچیدگی بسیار جالب و خاصی هستند. به همین دلیل برای بسیاری از افرادی که داخل شهر تهران ساکن هستند و پرونده های حقوقی دارند، انتخاب وکیل و یا بهترین وکیل تهران بسیار اهمیت دارد. ممکن است برخی از خوانندگان این مطلب سئوالی برایشان پیش بیاید که فرق بین بهترین وکیل تهران با سایر وکلای شهرای دیگه می باشد؟ برای پاسخ به پرسش این سئوال باید گفت :
• تهران به دلیل ازدحام جمعیت و هم به دلیل وسعت دارای مجتمع های قضایی، دادسراها و دفاتر فراوان و شوراهای حل اختلاف است که وکلای تهران باید به همه این نهاد ها مسلط باشند.
• شهر تهران، به دلیل تعداد زیاد پرونده، معمولا وکلا پرونده های زیادی را در دست دارند. به همین دلیل، وکیل باید از مدیریت مناسبی برای رسیدگی به کار ها و پرونده های خود داشته باشد.
• شرایط سخت و شلوغی در نهاد های قضایی باعث می‌شود که بعضا اصحاب قضایی مانند بازپرس، قاضی، دادورز، منشی ، پرسنل ناجا و … همیشه خسته و عصبی باشند. وکیل برای هر پرونده با درک شرایط محیطی، باید روند پرونده را به طوری پیگیری کند که موجبات شکست موکل در دادگاه را فراهم نکند.

نحوه انتخاب کردن وکیلدر ابتدا باید دانست، اساسا چه پارامترهایی برای انتخاب وکیل باید درنظر گرفته شود؟ در مورد نحوه انتخاب وکیل نظرات و ویژگی‌های زیاد و متعددی وجود دارد. مجموعه ما، ویژگی‌های زیر را برای انتخاب بهترین وکیل ممکن را به شما ارائه می‌کند.
برای داشتن وکیل خوب باید دنبال فردی با ویژگی‌های زیر باشید:
• تخصص داشتن در زمینه‌ای مشخص از جمله مباحث و دعاوی حقوقی
• داشتن رزومه قابل ارائه و به ثمر رساندن تعداد پرونده مناسب در حوزه تخصصی

• دقت نظر در مطالعه پرونده و نیز در گفتگو با موکل به منظور تسلط بر ابعاد مختلف پرونده


• داشتن توانایی سخنوری و توانایی قانع کردن طرف مقابل به خصوص در جلسات دادگاه در حضور قاضی
• کاردانی و دلسوزی در رسیدگی به امور پرونده موکل
• وقت گذاشتن کافی و داشتن نظم برای پیگیری پرونده ها

به چه شخصی وکیل پایه یک دادگستری گفته می شود؟

وکیل پایه یک دادگستری به شخصی گفته می شود که از طرف شخص دیگری، شامل حقوقی یا حقیقی به وسیله عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکالت عقد جایزی است که در چارچوب قوانین مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن موکل و وکیل نامیده می‌شوند. برای اطمینان شخص می توان در برخی موارد و همچنین در پرونده های حساس، برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه هایی اجازه وکالت از طرف را دارد و در چه زمینه هایی خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد. دعاوی کیفری و حقوقی بخشی از زندگی اجتماعی مردم را تشکیل می‌دهند. به دلیل اهمیت و پیچیدگی این دعاوی برای حل بیشتر و بهتر این پرونده ‌ها از کمک وکلا استفاده می‌شود.

پیشنهاد می کنیم ویدئوی کوتاه زیر را مشاهده فرمایید.

مهارت های ارتباطی خوب

همانگونه که همه می دانیم، مهارت های زبانی و فن بیان، تقریبا مهم ترین ویژگی یک وکیل خوب هستند. وکلا باید مطالب را به صورت شفاهی و در برخی از اوقات به صورت فی البداهه بیان کنند، مهارت های ارتباطی نوشتاری خوبی داشته باشند و همچنین شنوندگان خوبی باشند. برای بحث قانع‌کننده در دادگاه در برابر هیئت‌های منصفه و قضات، مهارت‌های خوب سخنرانی در جمع ضروری است. وکلا همچنین باید بتوانند به طور واضح، متقاعد کننده و مختصر بنویسند، زیرا باید انواع اسناد حقوقی را ارائه دهند. اما همه چیز در مورد فرافکنی نیست. یک وکیل برای اینکه بتواند آنچه را که موکلین به آنها می گویند تجزیه و تحلیل کند یا روی یک پرونده پیچیده کار کند، باید مهارت شنیداری خوبی داشته باشد.

قضاوت

توانایی نتیجه گیری یا فرضیات منطقی و منطقی از اطلاعات محدود به عنوان یک وکیل خوب ضروری است. وکیل همچنین باید بتواند این قضاوت ها را به طور انتقادی در نظر بگیرد، تا بتواند نقاط ضعف احتمالی را در استدلال خود پیش بینی کند که باید در برابر آن تقویت شود. به طور مشابه، وکیل باید بتواند نقاط ضعف را در بحث مخالفت ها تشخیص دهید. قاطعیت نیز بخشی از قضاوت است. قضاوت های مهم زیادی وجود خواهد داشت و زمان کمی برای نشستن روی حصار وجود خواهد داشت.

تماس با وکیل پایه یک دادگستری

همکاران مجرب ما در صدای وکیل آماده ارائه مشاوره حقوقی و همکاری با شما در زمینه انواع دعاوی حقوقی و پرونده های متفاوت هستند.

مهارت های تحلیلی

هم مطالعه و هم عمل به قانون شامل جذب مقادیر زیادی از اطلاعات، سپس تجزیه آن به چیزی قابل مدیریت و منطقی است. گاهی اوقات، بیش از یک نتیجه معقول، یا بیش از یک سابقه قابل اعمال برای حل و فصل یک وضعیت وجود خواهد داشت. بنابراین یک وکیل باید مهارت های ارزیابی را داشته باشد تا بتواند مناسب ترین آنها را انتخاب کند.

مهارت های تحقیق به طور مشابه

توانایی تحقیق سریع و موثر برای درک موکلین، نیازهای آنها و تهیه استراتژی های قانونی ضروری است. تهیه راهبردهای قانونی مستلزم جذب و درک مقادیر زیادی از اطلاعات، سپس تقطیر آنها به چیزی قابل مدیریت و مفید است.

 مهارت های مردمی

این یک عمل انتزاعی نیست. مهم نیست که یک فرد از نظر آکادمیک چقدر خوب عمل می کند، در پایان روز وکلا از طرف مردم با مردم کار می کنند و تصمیماتی که گرفته می شود بر زندگی افراد تأثیر می گذارد. آنها باید با شخصیت، متقاعد کننده و قادر به خواندن دیگران باشند. این به آنها اجازه می دهد تا واکنش های هیئت منصفه و صداقت شاهدان را بسنجند. مهارت ارتباط درست با دیگر افراد به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بهترین رویکرد را برای دستیابی به نتیجه مطلوب اتخاذ کنند یا موکلین از توصیه‌های آنها استفاده کنند یا به مذاکره مطلوب با مخالفان برسند.

وکلای ما در صدای وکیل، با تجربه بسیار در زمینه حل و فصل پرونده‌های حقوقی و همچنین ارائه مشاوره حقوقی رایگان و غیررایگان، دارای مهارت‌ بالا در زمینه‌های مختلف رسیدگی به پرونده‌های موکلین است. جهت ارتباط با ما می توانید با شماره 02166567311 تماس حاصل فرمائید.

وکیل پایه یک دادگستری | معنای واژه وکیل

واژه وکیل لغتی است عربی و به کسی گفته می شود که کاری به وی واگذار شده است این لغت و مشتقات آن در قرآن بسیار به کار رفته است و از اسامی پروردگار است. واژه توکل هم که به کار برده می شود از این خانواده است، توکل کردن به خدا یعنی خدا را وکیل گرفتن. رابطه وکیل و موکل در قالب عقد وکالت است.

قانون مدنی در ماده ۶۵۶ ، وکالت را عقدی (قراردادی) می داند که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می کند. البته مقررات قانون مدنی در خصوص وکالت گذشته از تعریف کلی ماده مذکور، ناظر به وکالت برای اعمال حقوقی (قرارداد یا اتباع) است.

اما در اینجا بحث از وکالت دعاوی است که به نظر می رسد نوعی خاص از عقد وکالت است که مشمول انجام عمل حقوقی نمی شود و مقررات خاص آن تابع قرارداد وکیل و موکل، قانون آیین دادرسی مدنی ، قانون وکالت، لایحه استقلال کانون وکلا، قانون اخذ پروانه وکالت دادگستری و قانون مدنی است.

وکالت دادگستری

با این وصف می توان وکالت دادگستری را چنین تعریف کرد که عبارت است از نیابت و نمایندگی امور حقوقی از سوی اشخاص حقیقی یا حقوقی در مراجع قضایی در محدوده امور محوله برای مطالبه و دفاع از حقوق موکل توسط کسانی که پروانه وکالت از مراجع ذی صلاح دارند.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران | اعلام وکالت

 

آنچه باید توجه داشت این که فقط وکلای رسمی دادگستری می توانند از جانب اشخاص حقوقی یا حقیقی در مراجع قضایی اعلام وکالت کنند. حال سوال پیش می آید که وکیل دعاوی یا وکیل دادگستری چه کسی است؟ ماده ۳۳ قانون آیین دادرسی مدنی مقرر داشته که وکلای متداعین باید دارای شرایطی باشند که به موجب قانون راجع به وکالت در دادگاه ها برای آن ها مقرر گردیده است…

بر طبق قانون وکالت مصوب ۱۳۱۵ و لایحه استقلال کانون وکلای مصوب ۱۳۳۳ و قانون کیفیت اخذ پروانه دادگستری مصوب ۱۳۷۶، وکیل در دعوی باید شخصی باشد که پروانه وکالت از مراجع ذی صلاح برای وکالت دعوی داشته باشد.

وکیل پایه یک داد گستری در تهران |پروانه وکالت دادگستری

پس در دادگاه ها یا باید اصیل باشد یا وکیل و وکیل نیز باید صاحب پروانه وکالت دادگستری از کانون وکلا یا مرکز مشاوران قوه قضاییه باشد. با این وصف اگر الف به ب وکالت رسمی در اقامه دعوی دهد، شخص ب حق طرح دعوی و مداخله در امور قضایی موکل را ندارد مگر این که وکیل رسمی دادگستری باشد. البته شخص ب می تواند از جانب موکل برای او وکیل دادگستری انتخاب نماید.

تماس با وکیل پایه یک دادگستری

همکاران مجرب ما در صدای وکیل آماده ارائه مشاوره حقوقی و همکاری با شما در زمینه انواع دعاوی حقوقی و پرونده های متفاوت هستند.

وکیل دادگستری | بهترین وکیل پایه یک داد گستری

روابط مالی وکیل دادگستری (دعاوی) و موکل تابع قرارداد فی مابین است. ماده ۱ آیین نامه تعرفه حق الوکاله وکلای دادگستری مقرر می دارد: « قرارداد حق‌الوکاله طبق ماده ۱۹ لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصـوب سـال ۱۳۳۳ بین وکیـل و موکل معتبر است. در تعیین حـق‌الوکالـه در صورتیکه قرارداد در بین نباشد، در مورد محکوم علیه، مالیات و سهم تعاون این تعرفه معتبر خواهد بود چنانچه قرارداد حق‌الوکاله کمتر از میزان تعرفه وکالتی باشد در مورد محکوم علیه مبلغ کمتر ملاک خواهد بود.»

نکته: هر گونه تظاهر به وکالت یا مداخله در عمل وکالت بدون پروانه وکالت جرم است و مجازات آن حسب ماده ۵۵ قانون وکالت از ۱ تا ۶ ماه حبس است.

چه مراجعی پروانه وکالت صادر می کنند؟

مراجع صادرکننده پرونده وکالت

در حال حاضر دو مرجع رسمی برای صدور پروانه وکالت وجود دارد یکی کانون وکلای دادگستری و دیگری مرکز مشاوران قوه قضاییه (معروف به وکلای ماده ۱۸۷) پس از قبولی وکیل در امتحان ورودی دوره کار آموزی او شروع می شود.

وکلای کانون وکلا در دوره کار آموزی زیر نظر وکیل سر پرست خود حق وکالت در پرونده ها را دارند و پس از پایان دوره کار آموزی با دادن امتحان جامع، نامه اختبار در صورت قبولی پروانه پایه یک برای آن ها صادر خواهد شد. اما وکلای مرکز مشاوران در دوره کارآموزی حق قبول، وکالت در دعاوی را ندارند ولی پس از پایان دوره و قبول شدن در امتحان نهایی (اختبار) پروانه وکالت پایه دو او برای ایشان صادر می شود. البته این وکلا پس از گذشتن دو سال و قبولی در امتحان دیگر می توانند پروانه وکالت پایه یک را به دست آورند.

تفاوت وکیل پایه یک داد گستری و پایه دو

وکیل پایه یک دادگستری می تواند بدون محدودیت در تمامی محاکم حقوقی یا کیفری در کل کشور اعلام وکالت نماید. اما وکیل پایه دو فقط حق مداخله وکالت در پرونده های کیفری که به جرایم تعزیری حبس کمتر از ۱۰ سال، شلاق و جزای نقدی و همچنین پرونده های مالی کمتر از ۵۰ میلیون تومان و خواسته های غیر مالی به جز اصل نکاح و طلاق و اثبات نسب و نفی نسب، را دارند.

نکته: وکلای دادگستری در دادگاه سراسر کشور می توانند از حقوق موکلین خود دفاع کنند ولی فقط در شهری که پروانه آن را دارند می توانند دفتر وکالت دایر کنند.

متن سوگند نامه وکیل پایه یک دادگستری هنگام اخذ پروانه 

« در این موقع که می خواهم به شغل شریف وکالت نائل شوم ، به خداوند قادر متعال قسم یاد می کنم که همیشه قوانین و نظامات را محترم شمرده ، و جز عدالت و احقاق حق منظوری نداشته ، و بر خلاف شرافت قضاوت و وکالت اقدام و اظهاری ننمایم . و نسبت به اشخاص و مقامات قضائی و اداری و همکاران و اصحاب دعوی و سایر اشخاص ، رعایت احترام را نموده ، و از اعمال نظریات سیاسی و خصوصی و کینه توزی و انتقام جوئی احتراز نموده و در امور شخصی و کارهایی که از طرف اشخاص انجام می دهم راستی و درستی را رویه خود قرار داده و مدافع از حق باشم . و شرافت من وثیقه این قسم است که یاد کرده و ذیل قسم نامه را امضاء می نمایم.»

اگر نیاز به مشاوره کاملا تخصصی و رایگان با بهترین وکیل دادگستری داشتید با شماره 02166567311 تماس بگیرید مجموعه صدای وکیل در هرساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان می باشند

امروزه تعداد بسیار زیادی از پرونده‌های موجود در دادگاه‌ها را پرونده های مربوط به خانواده تشکیل می‌دهند. پرونده‌هایی که به دلیل نوع ماهیت ذاتی خود ، معمولا طولانی و دارای پیچیدگی و ابعاد مختلف هستند و بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای کاهش مشکلات ناشی از پرونده های خانواده، کار به وکیل خانواده بسپارند. از ویژگی های بهترین وکیل پایه یک دادگستری در حوزه خانواده میتوان به آشنا بودن با رویه های موجود در مجتمع های قضایی مختلف و نیز شعبات دادگاه‌ها ، ارتباط حسنه با قاضی، منشی شعبه و … اشاره کرد که همه این ها زمینه احقاق حق موکل را فراهم می سازد.
همچنین برای انتخاب بهترین وکیل خانواده باید به موارد زیر توجه کرد:
• بهترین وکیل خانواده و طلاق، باید به صورت تخصصی در دعاوی طلاق شامل طلاق توافقی، طلاق از سمت زوجه، طلاق از سمت زوج، حضانت، نفقه، الزام به تمکین و حتی مهریه، پرونده انجام داده باشد.
بهترین وکیل طلاق، قطعا کسی است که بسیار صبور و دلسوز پرونده موکلش است. بسیاری از پرونده های خانواده دارای جنبه های عاطفی می باشد و وکیل باید با دلسوزی برای موکل خود و صبور بودن در برابر سختی ها و ناملایمات چه از سمت موکل خود و چه از سمت طرف مقابل پرونده را جلو ببرد.

مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی آنلاین از سریع ترین راه ‌های تماس با یک مشاوره حقوقی و وکیل می باشد. مجموعه ما از طریق پیام‌رسان‌های تلگرام، واتساپ و اینستاگرام اقدام به ارائه خدمات مشاوره حقوقی می‌نماید.

موکلین می‌توانند مدارک پرونده خود را ارسال کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ سوالات خودشان را دریافت نمایند و در صورت تمایل بعد از مشاوره حقوقی آنلاین، برای مراجعه حضوری اقدام کنند.

وکیل پایه یک دادگستری یک دانش‌آموخته رشته حقوق است که دوره کارآموزی را به پایان رسانده و می‌تواند به صورت مستقل کار وکالت را انجام دهد. در حالی‌که کارآموز وکالت در حال گذراندن دوره کارآموزی است و تنها زیرنظر وکیل سرپرست می‌تواند به امر وکالت بپردازد.

وکیل پایه دو فقط در محاکم کیفری که مجازات آنها کمتر از ۱۰ سال و شلاق و جزای نقدی است و نیز در محاکم حقوقی که کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال باشد و یا خواسته غیرمالی و در دعاوی مربوط به نکاح وطلاق واثبات و نفی نسب است حق شرکت دارند.

مشاوره حقوقی رایگان

آیا به دنبال یک وکیل ماهر و قابل اعتماد هستید؟ شرکت صدای وکیل به شما بهترین وکیل پایه یک دادگستری مجرب و متخصص در امور حقوقی مختلف را معرفی می‌کند.

وکلای پایه یک دادگستری در ایران دارای تخصص و تجربه حرفه‌ای در حوزه حقوق و قانون هستند. آن‌ها مسئولیت وکالت و دفاع از حقوق شما را بر عهده می‌گیرند و در هر مرحله از روند قضایی شما را همراهی می‌کنند.

وکلای پایه یک دادگستری در شرکت صدای وکیل با تمامی نیازها و مشکلات حقوقی شما آشنا هستند. آن‌ها به شما در مواردی مانند طلاق، وراثت، خرید و فروش ملک، تنظیم قراردادها و سایر امور حقوقی کمک می‌کنند.

وکیل پایه یک دادگستری شرکت صدای وکیل با استفاده از تجربه و دانش حرفه‌ای خود، به شما در تحقق اهداف حقوقیتان کمک می‌کند. آن‌ها به شما راهنمایی می‌کنند و بهترین راه‌حل‌ها را برای مشکلات حقوقی شما ارائه می‌دهند. اگر به دنبال یک وکیل پایه یک دادگستری با تجربه و متخصص هستید، با شرکت صدای وکیل تماس بگیرید. برای تماس با ما به صورت رایگان می توانید از شماره تماس 02166567311 (6 خط ویژه) تماس بگیرید. ما به شما وکلای با تجربه و دانش حرفه‌ای را معرفی می‌کنیم که بهترین خدمات حقوقی را برای شما ارائه می‌دهند.

5/5 - (2 امتیاز)