مرکز پاسخگویی به سوالات حقوقی

تلفن ثابت

02166567311 (6 خط ویژه)

چگونگی طرح دعوای حضانت در دادگاه

در صورتی که  هر یک از زوجین تصمیم به طرح دعوای حضانت در دادگاه داشته باشند.می توانند از سرویس مشاوره تلفنی رایگان مجموعه صدای وکیل استفاده نمایند.
استفاده از این سرویس به شما امکان ارتباط با وکلای پایه یک دادگستری ……………………….

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل خوب دادگستری

مرحله اول

مشاوره حقوقی تلفنی
در صورتی که  هر یک از زوجین تصمیم به طرح دعوای حضانت در دادگاه داشته باشند.می توانند از سرویس مشاوره تلفنی رایگان مجموعه صدای وکیل استفاده نمایند.
استفاده از این سرویس به شما امکان ارتباط با وکلای پایه یک دادگستری  و کارشناسان متخصص در زمینه طلاق را می دهد.
پس از طرح موضوع از طرف شما, مشاور به ارائه راهکارهای مفید حقوقی و اطلاعات پایه به شما می پردازد.با استفاده از مشاوره تلفنی میتوانید از قابلیت نتیجه گرفتن در پرونده خود مطمئن شده و سپس سایر اقدامات را انجام دهید.

مرحله دوم

مشاوره حقوقی حضوری(نیم بها)

در صورتی که پرونده  نیاز به بررسی و مطالعه توسط وکیل پایه یک داشته باشد و یا این که شخص بخواهد انجام اقدامات حقوقی طلاق خود را به وکیلی متخصص , با تجربه و مورد اعتماد بسپارند, می توانند از سرویس مشاوره حقوقی حضوری استفاده کنند.

مزایای مشاوره حقوقی
این مشاوره به شما امکان استفاده از علم و تجربه وکیل( آقا یا خانم ) پایه یک دادگستری را می دهد. با راهنمای وکیل دادگستری می توانید شخصا مراحل پرونده خود را طی نموده و یا در صورت قبول پرونده از طرف وکیل در کوتاهترین زمان و با هزینه ای مناسب به نتیجه مطلوب برسید.مشاوره حضوری راهکار مناسبی برای بررسی دقیق و تخصصی پرونده شما می باشد.بهتر است برای پیشگیری از بسیاری از مشکلات حقوقی و آسیب های روانی و اطاله وقت قبل از اقدام به طرح دعوا با استفاده از سرویس مشاوره حضوری از آخرین حق و حقوق خود مطلع شوید!!

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده

  1. مدارک ضروری همراه اصول: کپی نکاحنامه , کپی شناسنامه زوج یا زوجه , کپی کارت ملی زوج یا زوجه , کپی مدارک شناسایی فرزند , مدارک قطعی و مستدل حضانت
  2. مدارک فرعی : کپی شناسنامه زوجه یا زوج  , کپی کارت ملی زوجه یا زوج

 

 

صدای وکیل پاسخ دهنده به سوالات حقوقی شما و ارائه دهنده مشاوره رایگان توسط وکیل دادگستری

مطالب مرتبط      

 

حضانت کودک پس از طلاق                                                                                                             حق ملاقات والدین با فرزند

شرایط حضانت طفل پس از فوت پدر                                                                                                 فرزند ازدواج موقت متعلق به چه کسی است؟

[/block]

به این مقاله امتیاز دهید